QSetup Installation Suite نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل Setup فراهم آورند.

 

QSetup Installation Suite ساخت فایل Setup نرم افزاری با QSetup Installation Suite Pro 11.0



ادامه مطلب

 DeepSea Obfuscator ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

 

DeepSea Obfuscator محافظت از کدهای پروژه های نرم افزاری با DeepSea Obfuscator v4.0.3.31



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8,0,0,145, | 18:29 | نویسنده : saman & alireza

 phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145



ادامه مطلب

 ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4,1,0,14, | 18:23 | نویسنده : saman & alireza

 Database Browser نرم افزاری عالی برای اتصال به انواع دیتابیس های محبوب این روزها مانند Oracle, MS Sql Server, ODBC, MySql, PostgreSQL, Interbase و Firebird می باشد. این اتصال یعنی مرور ، ویرایش ، اجرای sql scripts و export (برون ریزی) داده ها که تمامی این فرایندها بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار مسلما برای وبمستران و برنامه نویس ها بسیار مفید خواهد بود و در زمینه فعالیت های آنان کارآمد و کاربردی بنظر می رسد. قابلیت اصلی نرم افزار که مرور دادهای درون دیتابیس ها و همچنین ویرایش و اجرای آنها می باشد و ابزار دیگری نیز جهت export و به معنای دیگر استخراج داده وجود دارد که کاربر میتواند داده های درون دیتابیس را به صورت CSV, Excel, Html برون ریزی یا استخراج نماید. جستجو درون جدول های دیتابیس ها و همچنین نمایش داده ها به صورت کاملا مشخص و مجزا از ابزارهای جالب نرم افزار به شمار می رود. همچنین با این نرم افزار میتوان دیتابیس قابل اجرا برروی انواع بانک های اطلاعاتی را ایجاد نمود.

 

database browser مرور و ویرایش دیتابیس ها Database Browser 4.1.0.14



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8,1,1, | 18:20 | نویسنده : saman & alireza

 phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner ساخت حرفه ای php با phpDesigner 8.1.1



ادامه مطلب

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:تم ساده و شیک Aventador Theme CM10,1 AOKP – اندروید, | 16:29 | نویسنده : saman & alireza

 تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید



ادامه مطلب

 Little Owl یک والپیپر پویا و انیمیشنی برای صفحه خانه گوشی شما می باشد. این والپیپر ماجرای جغد کوچکی می باشد که در جنگلی دور افتاده زندگی می کند. او حتی کوچک تر از یک توپ کاموایی است. این جغد با ویژگی های جدیدی آشنا هست که در حین کار با آن متوجه خواهید شد. این والپیپر برای گوشی های دارای اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد.

 

Little Owl v1.0.1 والپیپر دوست داشتنی با نام Little Owl v1.0.1   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1,0 – اندروید, | 16:26 | نویسنده : saman & alireza

 همانطور که همه مطلع هستید، شرکت موزیلا در حال ارائه سیستم عامل خود برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید. برای مشاهده ی تصاویر این لانچر و لینک دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Firefox Os Next Launcher Theme v1.0 لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1.0   اندروید

 



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ
  • گلوله